Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

rvr v1000

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1206 x bekeken Door radiorozepanter 15 Jul 22:20
Als ik in ga sturen op de vj1000 en dan de eindtrap bij ga trimmen op freq,dan vliegt mijn swr tussen de stuurzender en eindtrap omhoog en dan slaat mijn v1000 in de swr beveiliging.

De in koppeling is helemaal vernieuwd.

Als je de stuurzender aanzet met een beetje vermogen en dan de vj1000 op gloeizet,dan zie je dat de tussen swr netjes naar beneden gaat tot 0,1.

Wat zou dit kunnen wezen

gewijzigd op : 15 Jul 22:21


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!