Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
rvr v1000 |
|
|  1206 x bekeken | Door radiorozepanter | 15 Jul 22:20 | ||
| Als ik in ga sturen op de vj1000 en dan de eindtrap bij ga trimmen op freq,dan vliegt mijn swr tussen de stuurzender en eindtrap omhoog en dan slaat mijn v1000 in de swr beveiliging. De in koppeling is helemaal vernieuwd. Als je de stuurzender aanzet met een beetje vermogen en dan de vj1000 op gloeizet,dan zie je dat de tussen swr netjes naar beneden gaat tot 0,1. Wat zou dit kunnen wezen |
||||
gewijzigd op : 15 Jul 22:21 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!