Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

rd15hvf1

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 3727 x bekeken Door mrvdb 15 Jul 22:43
Bij de zelfbouw v.e. profline versterkertje heb ik een probleem met de RD15HVF1.
Toen ik deze net had gebouwd, knalde de 1uH spoel op de drain eruit.
Het bleek dat deze wat aan de lichte kant was (1A), dus heb ik er een nieuwe van 2,5A in gezet.
Toen liep ik tegen het probleem aan dat de RD15 pas goed versterkte als ik de bias flink open draaide (2A).
Dus een nieuwe RD15 erin gezet.
Met hetzelfde probleem, helaas.
Als ik de spanning meet op de gate, staat er in rust 5V.
Heb ik nu de 2e RD15 ook om zeep geholpen, door de bias potmeter niet eerst terug te draaien?
Of zie ik iest over het hoofd?


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!