Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

faderstart

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 2327 x bekeken Door radio veldmuis 15 Jul 20:41
Hallo, ik heb een dateq met faderstart.

Maar nu wil ik een afspeelprogamma zoals ots av / ots dj / virtual dj / Sam broadcast enzv op de computer zetten en de mp3 instarten door middel van de faderstart..

Dus mp3 klaar zetten en schuif omhoog en dan automatisch begint te spelen

Hoe kan ik dit het makkelijkste maken/kopen en welk afspeelprogamma werkt het beste?

Alvast bedankt Mvg jeroen

gewijzigd op : 15 Jul 20:45


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!