Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
info lampenzender |
|
|  1537 x bekeken | Door hengelszendteam | 20 Jan 20:47 | ||
| Hallo, heb hier een lampen zender met de QQE03/12 en de ECC85 hij doet het nog niet omdat er een poot van de qq is afgebroken(anode denk ik (poot 6)), maar de gloeispanning doet het wel gewoon maar nu is de vraag is het nog verantwoord om zn ding aan de band te brengen, niet dat die je alle hoeken van de band laat zien of dat je er een pll op kan maken? of dat je hem beter gewoon in de vitrine kan zetten foto's volgen groeten Jesse |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!