Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
frm stereo coder |
|
|  1158 x bekeken | Door av | 20 Jan 18:38 | ||
| hallo. ik krijg geen fatsoenlijk geluid uit mijn frm stereo coder,er zit ook een mini rds in,maar die werkt wel goed. het is net of dat het geluid in golfen er uit komt.en de hoge tonen zijn niet om aan tehoren,knetert er over.. als ik het popmeter bijna dicht draai dan het nog wel aan tehoren,maar dan is de uitsturing heel zacht op de radio. heb er zelf niet zo veel verstand van.wie kan mij er mee helpen.. gr av. |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!