Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
dubbele cx |
| 398x bekeken | 9 x gevolgd > |
11 Jun 11:21 | ||
| Te Koop : heb hier een dubbele cx, met variac en koeltafel staan. blauwe spaan bak. alleen de hoogspanningsvoeding mist! eventueel te ruilen tegen een andere zender. voor foto's of meer info pb de prijs(stelling) : Nader overeen te komen en is af te halen in : nieuwbuinen (Drenthe) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |