32 gouwe telstar ouwe |
![]() |
800x bekeken | 28 x gevolgd > ![]() |
03 Jun 23:09 | ||
Te Koop : 32 gouwe telstar ouwe plaat 1 kant 1 waarom heb jij me laten staan : de heikrekels mag ik van u n lift meneer :de zangeres zonder naam huil maar niet kleine eva : het radi -ensemble dewatermolen : de meeuwen lieve frans : lubbert van gortel klokkenwals : jan gorissen cherie:eddy wally zwarte lola : zwarte lola kant 2 och was ik maar : johnny hoes s nachts op de donkere boulevard : de zangeres zonder naam cafe zonder bier : bobbejaan schoepen he schat weet je dat : theo & marjan kus me voor de laatste keer : de four tak kermiswals : bex-menten met gesloten ogen : theo diepenbrock bye bye tot ziens : duo tak plaat 2 kant 1 rode rozen op witte zijde:duo onbenkend jongens van 18 jaar : de zangeres zonder naam sonja adio : het radi ensemble bergen van tirol : helma & selma ik sta op wacht : joop de knegt aambeeldpolka : de boertjes v buuten mijn dorpje : the song of the family ik heb geluk in de liefde : theo diepenbrock kant 2 de vrachtwagenchauffeur : johnny & mary jij bent voor mij alleen : de heikrekels hela kom met me mee ja : theo & marjan hela kom met me mee ja : theo & marjan bie mien op de boerderiee : lubbert v gortel schon ist die jugend : leni & ludwig een karavaan : herman lippinkhof twee reebruine ogen : de limbrazusjes jij bent veel te mooi : danny cardo verzendkosten koper de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : driesum (Friesland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |