Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

stl setje

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1166 x bekeken Door dj alex 19 Jul 12:51
Hallo medepiraten, technici.

Wij zitten met het volgende:
Studio en zendlocatie liggen ongeveer 120 meter uit elkaar. Nu zijn we op zoek naar een link tussen beide om de audio te versturen. Tot dit moment werkten we altijd met een shoutcast server, maar vanwege de grote vertraging, en het soms vaak wegvallen willen we wat anders.

Beide locaties zitten midden in een woonwijk, dus een modulatie kabel heeft ivm het oversteken van wegen geen zin. Ook zit op beide locaties geen brief, maar dat willen we voor de studio graag zo houden.

We hebben al een test gedaan met het programma fideliphone, maar dat is het toch niet. Ook heb ik al gekeken naar een wifi point to point set, maar aangezien dan alsnog een streamset nodig is wordt het dat ook niet. Tevens hebben we geen mogelijkheid tot een vrij zicht tussen beide locaties.

Nu heb ik wat rond zitten kijken naar fabrieks IP setjes, en leek me een DEVA set wel wat. Vooral de optie om met AAC te kunnen streamen sprak me aan. Iemand van jullie ervaring hiermee? Of heeft iemand nog een goede software die ook hiermee kan streamen?

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!