Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
keuze soundprocessing |
|
|  3756 x bekeken | Door gerben nijhof | 11 Jul 15:54 | ||
| Dag collega's. Ik wil mijn huidige soundprocessor (breakaway) vervangen voor wat professionelers. Nu hoef ik van jullie niet te horen dat het puur smaak is en een kwestie van afstellen. Maar mijn vraag is welke processor past goed bij een piraat die veelal van vinyl draait en een enkele mp3. De muziek komt uit een dateq apollo platenspeler en daarvoor staan 2 technics. Graag jullie ervaringen met voor en nadelen van enkele processors En welke voorzet er goed bij past: - Omnia 3 - Dspx fm - Orban 8200 en eventueel een aanvulling die ik niet missen mag Hoor het graag. Mvg. Gerben |
||||
gewijzigd op : 11 Jul 15:55 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!