Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
rdvv rotary wil alleen omhoog |
|
|  1234 x bekeken | Door wsmartens | 09 Jul 21:11 | ||
| Hallo, Ik heb een RDVV 2012 15W. Deze bevalt goed maar als ik wat in wil stellen wil de instelling alleen maar omhoog en niet terug. Dus voor alle instellingen geld dit. Erg lastig als je bijvoorbeeld lager in frequentie wil of het vermogen terug moet. Weet iemand wat hier aan de hand is? Groet, Willem |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!