Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
monteur gezocht telefunken 300 w |
|
|  1172 x bekeken | Door radio bentley | 07 Jul 22:16 | ||
| Hallo heb hier een eindtrap lade 300 watt telefunken waar p1 uitlicht heb hier nog wat reserver torren maar het kan ook wezen dat er wat in zijn regelprint mis is het is vermoedelijk gekomen door onweer want daarvoor functioneerde het goed wie heeft verstand van deze lades en wil en kan dit repareren mvg rick | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!