Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

eni 1140la power amplifiers

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1191 x bekeken Door antenne rob 31 May 23:56
Ik ben laatst aanwezig geweest bij het neerhalen van een mast (ca 60m) geweest in Borgsweer (GR). Deze mast opstelling leek zeer op een middengolf opstelling. Naast deze mast stond een container unit met daarin:
Een grote kast met daarin 2x een ENI 1140LA zender (1200Watt per stuk, bouwjaar 1995) en verdere stroom voorziening hiervoor. Deze set werd gevoed door een accu-set die via een omvormer de zenders bekrachtigde. Ook zit er een apart gedeelte in de container die van binnen helemaal met koper bekleed is. Hier staat een houten stelage waar koperbuis omheen gewikkelt is. Waarschijnlijk is dit een lange golf zender of is wellicht gebruikt voor de scheepvaart? De 2 gelijke zenders zijn gemaakt in U.S.A. en op een site vond ik dat deze een nieuwprijs hadden van ca. 10.000 Dollar.

Is er iemand die mij meer kan vertellen over deze opstelling? Hij stond op de hoek langs de dijk in Borgsweer.

Ook is er veel engelsetalige documentatie bij! Graag hoor ik van u!

M.v.g. Rob

gewijzigd op : 01 Jun 00:04

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!