Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
brom sl1200 |
| vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie | |
|  1095 x bekeken | Door terrorrider | 03 Jul 13:59 | ||
| Hallo, Ik ben sinds kort 2 Technics SL1200 MK2 platenspelers. Nu heb ik het probleem dat er een enorme brom uitkomt. Zowel als ik de phonokanalen gebruik van de VMX-1000 maar ook als ik hem kaal in de AUX van de versterker stop met een voor versterker er tussen. Heb het bij een gewone versterker geprobeerd en bij een stereotoren maar hij blijft brommen. Op het mengpaneel kan ik ook zien dat er echt veel dB's aan brom doorkomen. Ik merk wel als ik de aardekabel vastpak dat er wat veranderd (ik weet zelf persoonlijk niet waar deze kabel voor dient dus als mij dat uitgelegd kan worden zou mooi zijn). Heb ze vorige week wel los gehad om er nieuwe scharnierhouders aan te maken maar heb alleen de rubberen onderkant er afgehad. Herkent iemand dit probleem? Zou mooi zijn anders zou het natuurlijk heel jammer zijn van deze dure platenspelers. Moet er wel bij zeggen dat ik het raar vind dat ze het allebei hebben dus ze zullen vast niet "kapot" zijn en bij de vorige eigenaar heb ik geluisterd en daar hoorde ik niks geen brom! Alvast bedankt, Gr. Michel |
||||
gewijzigd op : 03 Jul 17:53 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!