Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
ots |
|
|  815 x bekeken | Door ariemigchelsen | 02 Jun 12:04 | ||
| Hallo, ik gebruik ots alleen heb een probleem telkens wanneer ik ots afsluit komt er te staan save dont save of prompt for new file. dan klik ik op save om het op te slaan. dan krijg ik een scherm in beeld met deze tekst: there was an error writing this oml file? ik kan mijn playlist niet opslaan dus. iemand hetzelfde probleem ervaring ermee of kan mij een oplossing bieden? alvastbedankt |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!