Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
combinator e.d. |
|
|  1284 x bekeken | Door terrorrider | 31 May 18:45 | ||
| Hallo, Ik ben van plan binnenkort andere processing te kopen. Een Combinator denk ik. Zijn er nog andere apparaten die goed te combineren zijn met dit apparaat (Aphex of iets dergelijks) of een apparaat wat gelijk is aan de Combinator? Heb hier nog wel een Edison, MDX-2600, Ultrafex en een Mastercom MDX-4000 liggen. Weet niet of daar wat mee te doen is? Ben niet opzoek naar BreakAway want ik wil de processing hardwarematig en niet softwarematig. Ook zoek ik geen Orban's of Omnia's van €2000 en meer! Ik hoor het wel en alvast bedankt;) Gr. Michel |
||||
gewijzigd op : 31 May 18:54 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!