Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
pre emphasis stereo tool |
|
|  1358 x bekeken | Door hengelszendteam | 20 Apr 17:31 | ||
| hallo, hoe kan je de pre emphasis van stereo tool gebruiken zonder dat je er met 2 keer mono in gaat heb nu fm transmitter on en dan zie je rechts onder een spectrum van de modulatie alleen als je geen stereo uitzend via stereotool maar in ons geval die van een profline gebruikt stuur je 2 keer Links+rechts in (dus een monosignaal) hoe kan ik audio met pre emphasis uit de stereotool krijgen zonder dat ik 2 keer mono de stereocoder van de profline in ga bvd |
||||
gewijzigd op : 20 Apr 17:31 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!