Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
luchtvochtigheid |
|
|  1108 x bekeken | Door dennis-ddd | 19 Apr 21:54 | ||
| Hallo, heb in een tuinhuisje(ongeisoleerd) een hokje gemaakt van sandwich isolatie panelen. alleen de voorkant is nog open en heb hier dik gordijn voor hangen. hier doe ik dan bijvoorbeeld een zender in. maar dan alleen als opslag, dus niet in werking. heb er ook een klein elektisch radiator in staan om het op temparatuur te houden. zal dit een beetje tegen vocht helpen is dus mijn vraag??? vr gr. Dennis |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!