Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
pc overklokken |
|
|  1319 x bekeken | Door roy muis | 18 Apr 19:17 | ||
| ik wil breakaway en airomate op mijn dell dimension 8400 met windows xp laten draaien. dit kan hij net niet aan. als ik alleen breakaway laat draaien gaat het wel goed maar met airomate er bij trekt hij het niet. ik heb wat gezocht op google en in de bios zou dit moeten kunnen maar daar kan ik nergens wat vinden. is er een programma waarmee ik de pc wat kan opschroeven? alvast bedankt |
||||
gewijzigd op : 18 Apr 19:21 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!