Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
storing door stuur zender? |
|
|  1203 x bekeken | Door dkep | 18 Apr 16:54 | ||
| Hallo, Sommige buren hebben last als ik mijn stuurzender aanzet. 35W Op 12 meter hoogte. De een heeft geen internet, de ander heeft geen radio, tv, alles heb ik gehoord. Zullen ze de pest aan mijn hobby hebben, of kan de stuurzender kapot zijn? Want deze is me een keertje gevallen toen ik een noodstop moest maken met de auto... Gr. Maikel |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!