Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
hoog in orban 8282 |
| vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie | |
|  2722 x bekeken | Door jelteklw | 14 Apr 19:29 | ||
| Ik heb een vraag, ik heb hier een orban 8282 maar ik zou er graag meer hoog in hebben.. vooral het hele hoge. Zonder vervorming. Opstelling is stereo verbreder(edison), aphex, aural exciter met bigbottom, orban 8282 nieuwe type naar telefunken mdst naar telefunken s3150. Wat zijn opties om meer hoog te krijgen zonder vervoring. Laag-midden is al goed. stereo verbreder staat heel zachtjes. Reacties worden zeer gewaardeerd. En alsjeblieft behringer afkraken doe ergens anders maar! |
||||
gewijzigd op : 15 Apr 16:37 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!