Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
hulp |
|
|  1276 x bekeken | Door bata | 16 Jan 18:54 | ||
| hallo wie wil en kan een keer bij mij thuis komen om mij te helpen met mijn soundprosessing gaat vooral om ots de muziek en spraak via de mengtafel te laten lopen ik kom er ff niet uit graag telefonisch contact op nemen of via msn msn=prutsertjuh@live.nl tel 0543-840398 ik hoor het wel alleen graag reactie.s als mensen mij thuis willen helpen en wie in de omgeving van winterswijk wonen groetjes ronald |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!