Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
microfoon |
|
|  1220 x bekeken | Door coronet | 15 Jan 09:38 | ||
| vraagje mijn microfoon knarst en kraakt als ik de chuif van de microfoon open zet om te praaten als ik nu het vermogen op 30 of 1000 wat zet maakt niks uit heb dan het geluid al zachter in de studeo mijn mast staat op 25 meter dus ook niet te laag ik kan dus helemaal niet praaten zon herie geeft dit wie heeft dit ook eens me gemaakt en kan mij vertelen wat dit kan zijn gr gum fm |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!