Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
'texscan al-51a techneut gezocht |
|
|  1173 x bekeken | Door zandhaas | 09 Apr 08:47 | ||
| deze spectrum analyzer laat niet meer zien wat hij moet doen. als de beeldbuis warm is komt wel netjes de lijn in beeld maar verder reageerd hij niet op inkomend signaal ook zonder verzwakker enz. 't is een oudje maar hopelijk kan iemand mij daar mee helpen. laat maar eens horen en op deze foto werkte hij dus nog wel!! |
||||
gewijzigd op : 09 Apr 08:49 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!