Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
dab band |
|
|  1134 x bekeken | Door dakotadasradio | 06 Apr 07:55 | ||
| Wie heeft er enige info over het antenne systeem dat gebruikt wordt voor de dab band / digitale radio werkt dit via satelit/gps of hoe gaat dat ?? Was wel benieuwd , moet me ja vast voor bereiden voor de toekomst tevens de vraag hoe het met vermogen en afstand werkt ben je net zo veel vermogen nodig als op de fm , of kun je bijv op dab met 800 watt net zoveel doen als met 8 kw op de fm ?? Ben benieuwd |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!