Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
rdvv no tune oscileert |
|
|  1038 x bekeken | Door radio-minimaal | 05 Apr 22:57 | ||
| heb hier een rdvv no tune versie 2006-v6 deze werkte met eindtor niet na behoren en heb dus een klein eindtrapje gemonteerd. nu doet de sturing wel maar hij unlockt als die iets een tikje krijgt o.i.d. er zijn al wat aanpassingen gedaan maar het werkt nog niet goed wie weet miss wat er niet klopt op de print? bvd niels |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!