Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

am zender??

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 800 x bekeken Door 97.00mhz 22 Feb 20:59
Hallo, ik heb een vraag

ik wil misschien met iets van een aM zender beginnen nou vraag ik me af wat ik allemaal nodig ben zag al wat staan op het Verkoop forum http://www.etherpiraten.com/?p=forums/kvk/idpages/id50

is dit wat en wat ben je allemaal nodig weet er iets van met een draad langs een hek ofzo iets haha heb verder wel een mast je bij huis staan van 12 meter weet niet als je hier iets mee kunt of als het beter gaat ? en wat is je ongeveer je bereik met z'n zender die in het verkoop forum staat ? ook heb ik een vraag over het moduleren.. hoe kan je een redelijk goed geluid eruit krijgen.

ook nog verder een vraag heb ik wel hier en daar beetje gekeken maar je ziet ook vaak dat ze boven de 1600KHZ zitten waarom doen ze dit en gaan ze niet gewoon wat lager zitten dat je ook op een normale radio het kunt ontvangen ?

wie kan me meer info hier over geven over dit hele gebeuren en eventueel een kleine prijs indicatie?

Gr werner

alvast bedankt!

gewijzigd op : 22 Feb 21:05

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!