uitzoeken singels 1 euro |
![]() |
1669x bekeken | 26 x gevolgd > ![]() |
22 Dec 10:06 | ||
Te Koop : uitzoeken piraten singels 1 euro per stuk minimale afname 5 singels alle singels in org hoes tenzij anders vermeld bh is blanco hoes of neutrale hoes fh isfabrieks hoes eventuele verzendkosten voor de koper afhalen ook mogelijk andre hazes** n vriend andre hazes** buona sera andre hazes** een keer in mn leven andre hazes** kom terug andre hazes** jij bent alles arno en gradje** pappie ik zie tranen in uw ogen 2 arno en gradje** jantjes sos anita** ik doe t anita meijer** why, tell me why 2 audrey landers** playa blanca bh alpenland quintet** ich bin da sepp andrea Jurgens** ein herz fur kinder albert west** tell laura i love her alexander curly** guus alexander curly** ill never drink again arizonas** zeeman, oh zeeman ad en aline** alles komt terug alpenzusjes** de tiroler babysitter song alpenzusjes** de vogels van santo domingo anneke gronloh** brandend zand fh anneke gronloh** santo domingo anneke drent** achter de wolken schijnt altijd de zon ad van hoorn** afscheid ad van hoorn** nog bedankt voor die fijne jaren adele en piet** we zijn toch op de wereld om mekaar anja** ode aan wilhelm tell anja** ik laat je niet gaan fh anja** jouw laatste kus fh anja** ik mag van jouw niet houden anja yelles** de schrik van de stad apollos** de apollo dans 2 apollo trio** mamma, is het ver naar de hemel astrid** ik sluit zacht de deur anneke toen op de berg de stormwind waaide anneke duma mandolino anneke douma waldsang astrid nijgh ik wil niemand anders abbacadabra wij zijn vrij avanti ziezo ik zon zin in de zomer angelos wat kan ons nog gebeuren avonturiersde avonturier bh anny als een nachtvlinder ad en karin el paradiso arne jansenik ben zo alleen arne jansencaroline arne jansen mooie meisjes ans van de veldede wil van het leven angeliqueeen beetje geld voor een beetje liefde blue daimonds nimm mich mit nach capriciano beridisde vlucht van st. vincent barry eileen summerwine bertus staigerpaip ik zat effe nie op te lette bobby prins i fought the law bobby prins ay, maria bots ik zeg niet dat je van me houdt ben cramer laat me ben cramerde oude muzikant ben cramer een vriend als jij ben cramer desire ben cramer de oude muzikant bh blue set werkeloos black yellows de oude loc barbadosons brabants land barbados zal ik jou n kusje geven 2 barbados je hebt me verlaten bobbejaan schoepen mijn schimmel bobbejaan schoepen ik heb eerbied voor jouw grijze haren berrita ik wil jou vanavond zien bumpers de jippie song bumpers vrijgezellen bumpers wini wini bumpers mn doedelzak bumpers ik dans de bump met jou ben steneker from a jack to a king bh ben steneker roll on mississippi beppie kraft*es diiech miech puuns beppie kraft kakkedie beppie kraft jao., hei in limburg bonnie st claire het lijkt of ik droom 2 bonnie st claireclap your hands and stamp your feeds bh bonnie st claire kwart voor een bonnie st clairebonnie kom je buiten spelen 2 bonnie st claireweerzien 2 bonnie st clairemorgen wordt alles anders benny en bonnie verder valt het wel mee 3 bonnie en josezoals vrienden doen benny neyman jeugd sentiment benny neyman lass mich traumen ( duits) benny neyman dann ruf ich wieder (duits9 bzn la saison francaise bzn pearlydumm bzn twilight bzn el cordobes bzn rockinthe trolls bzn lady mc corey bzn le legionnaire bzn the clown bzn if i say the words bzn chanson dÃmour boney mbelfast boney mel lute bobby ranger singing hi hi jipie jee bing barlowlokale radio bon jovi you give love a bad name bob scholte en kleine maurice vadertje lief broer van de hulk ik ben de broer van de hulk blonde sjaantje het kind van de dronkaard boekaniers karel de kaper buddy cainewer so schon ist wie du butterfliesvan 1,2,3 cees en monique tanah air ku conny francis colombino bh conny vink samen conny vanden bosdrie zomers lang conny vanden bos net als vroeger carinaoh lieve papa corry brokkengeef mij je hand fh corry brokkende zigeuners fh corry brokken vanacht fh corry brokken romeo fh crabtown treeou doe ciska peters zo zal deze zomer zijn ciska petersel amor ciska peters zigeuner jongen colombus milky ways crisitosschipperslied crisitos we gaan weer vissen crisitosde straatmuzikant crisitos tabe marie crisitos de stille genieter costa cordalis steig in das boot heut nacht anna lena costa cordalisanita catherina valente pepe catherina valente flamenco espanol chris roberts kesse kusse carmela corren eine rose aus santa monica cindy en bertspanies gitarren cindy en bert aber am abend da spielt der zigeuner colinda hela hollywood charlotte johnny 2 cees de wit eeuwige liefde christle lovevakantie met zn twee chiel montagne marja cock van der palm vragende ogen, lokkende lippen cock van der palm jouw kussen bij kaarslicht coby als een droombeeld cosmospappa wou niet, mama wou niet coctail triodierenkundeles cocktail trio de verliefde bakker 2 cocktail triolief zijn voor elkaar cocktail trio alley oop cocktail triowie heeft de sleutel van de jukebox bh cocktail triohet vlooien circus bh carinis op een goeie dag corry het is allemaal gelogen corry het is voorbij corry van oma mag alles corry wie heeft jou zover gebracht corry waarom mocht dit niet lang duren corry hit medley 2 corry je bent voor mij de man corry bye bye my love corry de zon die gaat weer schijnen corry mooi was die tijd corry vergeet mn naam corry iedere dag corry waar moet ik heen zonder jouw corry alle vrouwen van de wereld corry amore corry elke nacht ben ik eenzaam christian andersgehnicht vorbei christian anders cindy lou christian anders de brief dingetjekaplaarzen 2 dingetjehou toch die kop dingetjedit is de zender van illegale joop danny de munck ik voel me zo verdomd alleen danny de munck mijn stad 2 duo cortezschon ist die jugend duo nooit gedacht ze kunnen zeggen wat ze willen duo nooit gedachtoom agent duo nooit gedachtwie zijn vrouw heeft meegenomen dianaik zing zomaar een liedje dimitri van toren suzan duo jan en mien de oude klokkenluider dorpsgasten circus renz duo de koningniemand dan jij duo de voartse boys het lied van dedemsvaart dikke leo heimwee naar n cafe duo onbekend wat kan ons gebeuren dubbel dutch darlingje tÃime dick hagenmoeke dr staat een vrijer 2 duo drenthde buurman van boer harms duo spatsn leuke spetter doemaarskunk doemaarde bom 2 demis roussosschones madchen aus arcadia decoysthinking about live de dijk bloedend hart dennie christiaan guust flater dennie christiaann avond om nooit te vergeten dennie christiaan gelukkig zijn dennie christiaan schlager parade dennie christiaanjede grosse liebe hat ein happy end dennie christiaanschon bluhn die heckenrosen dennie,micha,mieke en freddywie gaat ermee dolly dots radio drukwerkwat dom 2 drukwerk schijn n lichtje op mij drukwerk papa drukwerk je loog tegen mij drukwerkome bertus diana sandersdi da doe discotheek danny fabry ik vergeef jou altijd danny fabry dans nog eenmaal met mij electronicas rosalinda electronicas waarom moest het noodlot eddy wallyik wacht op jou eddy wallyals je danst, cherie eddy wallyrode rozen exit ik hou van haar eleonorasals na regen de zon schijnt ellensommerzeit eddy smetsik ben verliefd euro kwintet eso es el amor elizamon cher ami emily en tom ein dukatenesel ellen and the moodmakersik heb geen tranen meer eelko nobelmeisje bh eva en daviddie musik frans neutelingsbella maria frits hubenaartie tango frits hubenaarn laatste kwartje frans dambacheradio donna grazia bh frits rademacherloende klokke fernandeo expresssommer, sonne, liebe freiheit ohne dich ( vert zonder jou) fred wiegman omdat ik zoveel van je hou frankie boyoh mia bella frank en mirella santa lucia frank en mirella bella marie fons platenkamp de klompendans frederick fluwee in een gouden medaillon frans en marsja bella notte freddy cornellgelati fats domino blueberryhill franzl langdas kurfstein lied freddy breckbianca fouryoszeg niet nee gert en lydiaop de dag gert en lydiahet leven met jou gert engelsmaar voor jou besta ik niet gerard de vriesteddy beer 2 goede doel geboren voor het geluk gerniet kniezen niet zeuren grolokisdie tango met jou grolokislieve moeder gerrit veldhovenanuschka gesonaszolang er dagen zijn gerard coxdie goeie ouwe tijd gerard coxt is weer voorbij die mooie zomer gloria sherryone day at a time gerad en jetje hehhe ho 2 gonnie baarszo tussen de mensen george baker selectionthe wind george baker selectionsanta lucia by night 2 george baker selectionanolito gert en hermienole in mexico gert timmermanbrandend zand gert timmermanblume von tahiti bh gert en hermiencorsica dÃmore gert en hermienwil je altijd bij me blijven gerard joling love is in your eyes gracemanhattan graham bonney ich hab die ganze nacht nur an dich gedacht graham bonney wahle 333 graham bonney traum girl gitte regenbogen gitte happy end gitte weise rosen gitte junger tag heikrekels jij bent de zon in mn leven heikrekels ik wil alleen maar van je houden 2 heikrekels carnaval heikrekelsoh maruschka heikrekelswaarom heb jij me laten staan 3 heikrekel lslieve kleine carmencita heikrekels zandvoort aan zee bh holland venetie band huil maar niet rosalien holland venetie band he marie henk wijngaardaan elke vrouw war k eens van hield henk wijngaardwie niet weg is wordt gezien heide combo danny doubleclutch herman van keeken pappie loop toch niet zo snel bh herman van keekenkom maar dicht bij mij heddy lesterde mallemolen hermien zeven donkerode rozen hermienim garten werden rosen bluhn hilde kor en de valedas ik heb mijn hart verpand havenzangers ik sta liever op de ski havenzangers ik zie een pils 2 havenzangers ole en marie doet niet mee havenzangersdaar bij de waterkant 3 havenzangersvanavond sla ik toe havenzangersiik ben verliefd op jou havenzangersvanavond sla ik toe bh havenzangersneem mij met je mee havenzangersgreetje uit de polder hafensanger warum weinst de, kleine tamara (duitse uitv) harm oet riessen met de banjo op mien boek highway honey dont hank the knifeguitar king 2 hank the knifecrazy cat heino blaubluht die enzian heinokaramba karacho ein whisky heinodie schwarze barbara heinoschones madchen bh heinola montanara heinomohikana shalali hydraverliefd als nooit te vooren hydramarietje hoffmann en hoffmann alles was ich brauche, heidi bruhl vagabondo hank b memphis je weet 3 hank b memphisi love you baby helga bewaar je tranen maar voor later helga doe mij geen pijn helga vlammetjes helma en selmaeeman je droomt van hawaii helen shepherdmij hart is bij jou in athene heintje simonswenn ein stern vom himmel fallt heintje simonsich denk an dich heintjeheidschi bumbeidschi 3 heintje mama 2 ned heintjees kann nicht immer nur die sonne heintje ich bau dir ein schloss 2 heintje deine tranen sind auch meine heintje ich sing ein lied fur dich 2 hannymaar vanavond heb ik hoofdpin hanny dat moet echte liefde zijn hanny peter, ik vertrouw je voor geen meter hanny liefde is lekker, maar hannywaarom hannyelke vrouw 2 hanny en de rekels ik sluit mijn ogen hanny en de rekelscÉst la vie hanny en de rekelsdit is een liedje over liefde hanny en frans en de rekelsmarie luise imca marina vino ivan heylende wilde boerendochter ireen sheerwo soll denn die liebe bleiben 2 irene lardymet vastelaovend bin ich geboare irene lardyde koffieshop in the moodmy daddy and me joe harris het meisje van mijn dromen joe harris ouwe rinus van de veen jos wuyts laat de cb toch vrij jimmy frey rozen voor sandra jan spiegelaar in honoloeloe jolanda liefde, vriendschap zonneschijn joop de knegt ik kom naar huis jo en sjef ach moeder jo en sjef mooie spaanse catalaanse joep rademakers doe erme papa joep rademakers engel, woee mot dat heer jacky van damde supporter johnny blenco alleen fh johnny en jan rosalie kom toch even naar buiten jan en zwaan he hallo johnny en rijkouwe taaie jippie jee johnny en jackzomertijd jochie wat jacques herb manuela 3 jacques herb manuela 2bh jacques herb manuela/een man mag niet huilen jacques herb de toreador jacques herb werkeloos jacques herb een man mag niet huilen 2 jacques herb een man mag niet huilen bh james, jill en jackson fraulein johan van den heuvel een visser jo hoogedoornik kan nie slapen op een ander john and his cometskom weer terug john and his comets meisje van mijn dromen john and his comets zonder jou kan ik niet leven jantje koopmansrode rozen 2 jantje koopmans ik ben gestopt met roken jantje koopmans het dorpscafeetje jantje koopmans ieder mens zijn geluk, zijn verdriet jantje koopmans lieve opa johnny hoes la paloma bh johnny hoes ik zag je in rotterdam johnny en mariemarietje bh johnny hoes moeder laat vader niet wachten johnny hoes zeg dankjewel met rode rozen johnny en mariede vrachtwagen chauffeur bh johnny hoes och was ik maar johnny hoes daar mag je alleen maar naar kijken johnny hoes lang zullen ze leven johnny hoes hei hei, ik ben zo blij johnny hoes och was ik maar fh johnny hoesdoe t zelf johnny hoes het mooiste kerstfeest juul kabas trucker trekt uw plan jerry en maryapachendwang bh jerry en mary nooit fh jerry en maryde bedelaar van parijs bh joost nuisselik ben blij dat ik je niet vergeten ben bh jerry beyde oorlogsheld fh jerry beyjij bent met goud niet te betalen jimmy freyhet meisje zonder naam fh jimmy frey als een kus naar tranen smaakt fh jimmy frey niemand weet hoeveel ik van je hou jacj jersey shanah jack jersey in the still of the night john spencer n steelgitaar, n glaasje wijn john spencer alle meisjes willen kussen john spencer telefoon baby john spencer johnny vergeet me niet john spencer sugar baby love john spencer josefien john spencer op die dag in de zon john spencer seacruise john christieamore mio janske klein zigeunermeisje janske klanken der bolero janske brief aan pedro johan teuben mijn vader is werkeloos john davis the farmers song john bredt vissersmeisje johnny hill tom dooley duitse versie john kincade hellwie die sonne 2 john kinkadejjenny gotta dance jan boezeroen vastenavond jan boezeroen de fles jan boezeroen zonder n cent ben je geboren 2 jan boezeroen de dronkaard jan boezeroen ik dronk en vergat jan boezeroen toen ik eindelijk alles had 2 jan boezeroen nee, ik weet niet meer jan boezeroen ze zegge jan boezeroen de laatste jan boezeroen bij mij valt echt niets meer te halen jan boezeroen ze zegge jan boezeroen rusteloos jo liesbett ik zal altijd van je houden johan en henk tot weerziens 2 johan en henkoh rosalie 2 johan en henk die ene zoen van jou johnny en johnnyvader waar is moeder gebleven jacky van dammaar een klein eindje verder is weer een cafe kelly familydavid song karin shakin stevens kees corbijik dronk en vergat 2 karinaeerst gedaan en dan gedacht kevers het geheim van de stille genieter kevers ijje wijkstra komedie keepers sjterrezaat koen meisjes kom erbij kinks lola kinks lola wit vinyl karel de klepperkoning klepperwals klein orkest over de muur 2 kuffers lea kees diks toch is het jammer klaus en klaus da sprach der alte hauptling klaus en klausan der nordseekuste klaus en klaus und blast der wind (nordseekuste 2) koos alberts ik ben geboren om van jou te houden koos alberts gisteren heeft zij me verlaten koos alberts kerstmis in de jordaan koos alberts geen mens zal ooit mn tranen zien koos alberts wie wil er in december nou alleen zijn koos alberts het leven is te mooi voor tranen karin en de ricostranen op mijn bruidsboeket kenteken onbekend bye bye, zwaai zwaai leny kuhr visite 2 leny kuhr grof schandaal lolitasmooi holland bh lolitasfestival lolitasmarianne liesbethoh, zwarte zigeuner liesbeth ieder huis heeft zn kruis liliane saint pierreheb je nooit vaarwel gezegd les amis boem boem lolade belasting chachacha liesbeth listte veel te vaak leo kok parijs en mijn liedjes leeva ik ben eenzaam zonder jou lydia en ben na veel regen limburgse zusjesik wacht op jou bh limburgse zusjesde moeder van de stroper bh limburgse zusjesla paloma bh limburgse zusjes kom terus limbra zusjes je geeft me goud en zilver bh limbra zusjes kom terug mn jongen bh leni en ludwig fliege mit mir in die heimat lena valaitis* *wer gibt mir den himmel zuruck lapland duo ik ben een zeehond lillian philips kinderen wit, kinderen zwart luc van meeuwen toen ik jou zag lubbert van gortelonze boeren harmonie leo den hop in de hemel mike melvin zon leuke meid als jij mary roos nimm deinen fuss aus der tur manke nelis kleine jodeljongen maria ik ging van je heen mariaoop naar de maan max rozenwater een dikke oliesjeik mannenkoor karrespoor geniet met karnaval mannenkoor karrespoor mooiman 2 mannenkoor karrespoor stro race milly en de mookswaarom liet ik jou alleen mieke en de gravertjespiraten rhapsody marva rozen in de sneeuw mara la paloma mouth en macneal how do you do mouth en macneal how do you do bh maywood it takes a lifetime maywood i believe in love maywood if you need a friend medium terzettdu bist mein guter engel matthias reim verdamt ich lieb dich mien oostvogels die oude melodie mien oostvogelskijk, ze kletsen marcelmoeder neem deze rozen migrasin kurfstein daar heb ik magic combo de poort van limburg moodmakers kees melchior moeder wat maak je n herrie manuel heimweh nach der sonne manuelada sagen sich die fuchse gute nacht majona four k verlaat je nooit meer 2 majona four laat me niet langer alleen rocco granata marina marina kosterwaar ik ga marijn de valck vang het licht meeuwen als het orgel gaat spelen meeuwenop de kermis 2 musselkanaalster het lied van musselkanaal melodicas ik ben verliefd marc en davebye bye sue marc en dave echt, geloof me monique eerlijk en oprecht mosselmannekesdoe de mosseldans marc dex hey, little girl magic stars oh blijf bij mij bh meranos vrijgezellen magic boysnummer 108 magic combo anneliese magic combo toetsie woepsie mina heiser sand mia dank je wel lieve moeder miggy annie bh new fourwant dit is meer new fourde hele avond en de hele nacht new four ik kijk niet om new four zo is het leven 2 new four zo wil ik leven new four maya nicki so a wunder nicolemeine kleine freiheit 2 nicoleein bischen frieden 5 nicolepapillon 4 nicole flieg nicht so hoch mein kleiner freund nicole wenn die blumen weinen konnten nicole soviele lieder sind in mir 2 nicoleallein in griechenland nico en nicol trouw met mij noordzee duohet vissers meisje nelly van orsouw mijn niemandskind nelly van orsouw vandaag nico haakhonkie tonkie fh nico haak unter dem schottenrock ist gar nichts (duits) nico haakschmidtschen schleicher (duits) nico haak als ze me missen nico haak doedelzakke pakkie nico haak tante julia nelleke kom dans nog eenmaal met mij nana mouskouriweisse rosen aus athen bh opwarmersla cucaracha oompie koerier de jonge jan soldaat parelvissershet cafeetje op de hoek peter en dore als jij bij me bent peggy en richard mit offenen augen pallaminos ben jij niet meer peter eykenboom de beerheering peter wiedemeijerde winters waren koud peter waaldrecht mama dolores pat en paulwenn ich aufm deich steh patricks hey madmoiselle peter orloff zund eine kerze an poppysnon non rien na change passe partout de doodgewoonste dingen plastic bertrand ca plane pour moi petra en co jij daar paniekzaaiers het whiskylied peter smuldersdream lover paul rollman mag ik effe adem halen paula dennis weet je wat ik graag zou willen peter koelewijn klap maar in je handen peter koelewijn de tijger is los peter koelewijn parlez vous francais peter koelewijnkom van dat dak af piet veerman sailin home 2 pearls dallas palomas how do you do peter schreibernooit meer verliefd paul en joni ik heb het altijd wel geweten pierewiet het kip en het ei piraten aloha mijn bruine madonna piratenaan de muur van t oude kerkhof piraten vergeet mij niet 2 phill en john morgen wird die sonne fur dich phill en johnhello, mary lou peter maffay du remember ben je alles vergeten robert long krullentijd ronnie tober you are my sunshine ronnie toberrosemarie ronnie tober de zon in mn hart ronnie tober rozen voor sandra ronnie tober geweldig ronnie tober leven met jou ronnie tober zomer, zon en witte stranden ronnie tober petite madmoiselle rubberen robbiehazes medley raymond van het groenewoud jveux lÃmour rita hovink laat me alleen ria valkde bijstandspolonaise ria valk* tante agaath ria valktommy uit tennessee bh ria valk vrijgezellen flat ricky davidsrode wijn en rode rozen ricky davids oh rosemarie rein de vries patsy rioprettig kerstfeest meneer vd werf returnsakkie oh bakkie rocco granatawaar is mijn limburg rocco granatabuona notte bambino 2 rocco granatamarina radio elboelbo lied 2 rika jansen laat misja gaan ronnie arlandohuil toch niet magdalena ronnie arlandon boeketje rode rozen raphael carrousel rieky en the funny boysjongen, ik ben een huisvrouw roland kaiser santa maria 3 roek williams veronica bedankt ron davis mijn leven rob de nijs toerist in parijs rob de nijs alles wat ademt rob de nijsontmoeting red rockets hondje van de slager rolling stones angie rommedoewonen op het platteland 2 rene en jeanettein santa lucia regento stars bartje lust geen brune bonen ronny lee blond ronniewenn du einsam bist rotterdamse rietnelis niet kietelen rio jimde sneeuwwitte boezem rex gildofiesta mexicana rex gildomarie der lezte tanz ist nur fur dich saskia en serge theres a song saskia en sergemy flyer and me saskia en serge de kleine dingen stsfurstenfeld) sandra en andres ich will dich fur mich fur immer sandra en andreses gibt noch liebe seekers voele voele sunny boys het camping lied rotstomp het leven is goed in mn brabantse land snakes trouw niet voor je 40 bent sandrakim jij beheerst mij totaal smokie living next door to alice stella een keer teveel stella blauwoogje 2 stella liefste shocking blue mighty joe shocking blue venus schelde trio zeemans tango schelde trio tabe schelde trio mooier dan de lorelei strangersshaddap your face stafke fabry dn antwerpsen twist spotvogels met het anker in het water spoetniks dat bruine cafe schuin marcheerders op herhaling shorts comment ca va 4 sybiel en wiel waar ben je nu sybiel en wiel zonder jou starlight kleine schipper sonja de kwakkeldans 3 sonja oh ho, ik voel me goed status quo de wanderer selveras napoli selveraszeg kleine ree fh sandyhou doe sandy doe de hoela hoep 2 sandy tot ziens teddybeer sandy ik ben verliefd op john travolta sunstreamsaan de grens van de duitse heuvelen 3 sunshines komm doch in meine arme slplitsingwind en zeilen sik van mij mag je alles sneeuwbal triogeniet van het leven stefan waggerhausenzu nah an feuer stein ingersenso wie du sascha distel irene von avignon spotnicksif you could read my lips tina rositawaarom ben je kwaad op mij bh tina rositadat mooie alpenland tina rosita gebroken liefde trio ellishet kan me niet schelen, als ik maar tol hansse achter de rhododendron trini lopez kansas city trini lopez if i had a hammer ted houkes als om de dom de schemering tiana en oompie koeriereen flesje rode snoepjes teddy parker der graf von monte christo tony marshall wir wollen doch mal wieder tony marshall junge der welt ist schon teuni ik trouw in het wit trio kwatsch marjolein tony bassdat is t einde tony bass oh vanessa 3 tony basssophia loren tony bass bij ons staat op de keuken deur tony bass lady lady tony basstonia tony light ik zoek een meisje tina truckermn good old ducky tina en dickduiven op de vlucht thea ik heb om jou geen verdriet tweenys lieve zender tony powell bella mi amore theo diepenbrockals de zon op mn koppie gaat schijnen 2 theo diepenbrocksnelle henkie trio tonny vogel sandy triolasmet de triolas in de alpen tam tamhet varken mot noar de beer tamara bloemen voor moeder trio ale de vries het leven is goed tante roelie kon ik jou maar vergeten trudy tango dÃmour trudy maar ondanks alles trio vt 211de etherpiraat tiltagressie tony en liezethporto rico the twohor auf zu klopfen ub 40 if it happens again usa for africa we are the world udo jurgens aber bitte mit sahne udo jurgens zeig mir den platz an der sonne udo jurgens griechischer wein vrolijke vagebonden sophietje vicky leandros rot ist die liebe vicky leandros die bouzouki vicky leandros verloren zijn we niet vader abraham de kinderen hebben vragen vader abraham vraag t aan de dieren vader abraham vader abraham bh vader abraham brinkman, minister brinkman vader abraham in t kleine cafe in de haven 2 vader abrahambedankt lieve ouders vader abraham zo is het leven vader abrahamals je weggaat vader abrahammijn dorpje elst bij nijmegen vader abraham de fanfare vader abrahammooi griekenland vader abrahammary roos 2 vader abrahamolleke bolleke bh vader abraham t smurfenlied vader abraham en miekeniet elke oester heeft een parel vader abraham en mieke het leger van werkelozen 3 vader abraham de havens van rotterdam vincentgina lollobrigida vulcanoals je haar maar goed zit valerys band veerman o veerman voddemanhet pierement vivi bach wunsch dir was vrijbuiters ik wil van jou n zoen vrijbuitersnemen en geven 3 vrijbuiters ik krijg er de balen van 2 vrijbuiters mexico 3 vrijbuiters aan de waterkant 2 vrijbuiters hij moest weer gaan varen vrijbuiters jou herken ik met gesloten ogen vrijbuiters als ik naar je ogen kijk vrijbuiters vraag niet hoe het kan vrijbuiters als piraat ben ik geboren 3 vrijbuiters moest dat nou 2 vrijbuiters ik heb geen geheimen voor jou 2 vrijbuiters lieveling, heb jij me niet meer nodig vrijbuiters ik breng dan rozen voor haar mee vrijbuiters laten we toch vrolijk wezen 2 vanessa hocus pocus will sommers sieben kusse sieben rosen walkers woman walkers rumour at the honky tonk mr walkie talkie be my boogiewoogie baby willeke alberti spiegelbeeld 2bh willeke alberti een drie vier vijf zes fh willeke alberti carolientje willy alberti o mooie westertoren bh willy en willeke harlekijntje fh willy en willeke zo is er slechts en bh willeke en andre van duinvrienden blijven doen we altijd willemiendaar op mallorca bh willem en marijke vier lange dagen witinos pva lied wolf noak so wie ein donnerschlag will tura laat ze gaan 2 will tura de zee will tura heimwee naar huis will tura eerste schooldag will tura sorry voor je trouw japon will tura en bonnie gelukkig samen wilmarys barcelona bh willem duyn wat maakt dat nou uit 3 willem duyn zij wel willem duyn mn allessie willem duyn marie-an fh willem duyn ik neem de eerste trein naar zandvoort 2 willem duyn kom nou elles willem duyn stamcafe willem duyn willem wukos he tweede kamer 2 wukos bye bye, zwaai zwaai 2 wukos maar dat is nog niet alles wencke myhre jager latein wencke myhrekasimir willy millowitschich hab musik so gern wilma heintje wilma80 rode rozen bh wilma een klomp met een zeiltje wilma voor een pop ben ik te groot bh wilma van tilburg ik vraag je niet teveel wim schellhawaiian disco zusjes wouterse sylvias wedding zusjes de roo ogen helblauwe ogen zusjes de roo buona notte bambino zusjes muizers geef mij je hand zzn de kinderen hebben vragen zzn denk toch heel goed na zzn in hamburg 3 zzn t was aan de costa del sol zzn achter in t stille klooster zzn mandolinen in nicosia zzn keetje tippel zzn het broekie van jantje zzn het broekie van jantje bh zznjongen zzn medley zzn koekoeks wals zzn koekoeks wals bh zzn mexico zzn jaloezie zznachter tralies en muren zzn achter tralies en muren bh zzn gewoon een lekker hollands liedje zzneen brug te ver zzn ik heb eerbied voor jouw grijze haren zzn ik heb eerbied voor jouw grijze haren dg zzn achter in t stille klooster zzn in santo domingo zzn bloemen voor moeder zzneduard en helena zzn eduard en helena bh zznach vaderlief, toe drink niet meer zznslavenkoor zzn de bruid 3 zzn het soldaatje zzn mijn leven zzn werkeloos 2 zzn en johnny de vrachtwagen chauffeur zzn en normaal rock around de clock zznde poorten van de hemel bh zzn ik blijf op je wachten bh zzn berouw komt later bh zzn moeder ik kan je niet missen bh zzn hij was maar een neger bh zznbloemen aan moeder b de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : klazienaveen (Drenthe) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |