partij piraten lp's met lijst |
| 910x bekeken | 15 x gevolgd > |
02 Nov 11:41 | ||
| Te Koop : hierbij bied ik een mooie collectie van mooie piraten lp's aan. 20 golden hits - the magic of boney m henk wijngaard - zingende wielen de 26 nieuwste piraten hits 14 hits voor etherpiraten vol 2 hollandse hits uit 't noorden (telstar) antennehits uit het oosten vol 2 (telstar) joekelille en nog 15 daverende hollandse hits (telstar) zonnige vakantie hits (telstar dubbel album) 28 hits uit 't noorden (telstar dubbel album) boudewijn de groot - music for the millions boudewijn de groot - voor vrienden van vroeger chiel montagne presenteerd: op volle toeren (telstar dubbel album) hits voor zendamateurs 16 telstar piraatkrakers! (telstar) 14 gouwe ouwe piraten hits 28 favoriete hits voor etherpiraten (dubbel album) 32 gouwe telstar ouwe (telstar dubbel album) vrolijk kerstfeest (telstar dubbel album) de 20 niewste piraten hits de 26 nieuwste piraten hits (dubbel album) gerard schoonebeek - de lafaard van de stad the cats op hun best the story of the cats james last - western party henk wijngaard - volle bak de toendra's pussycat - first of all corry alexander curly - vette jus en boerenjongens bzn - making a name bzn grootste hits noorderbar trio - groeten uit drenthe noorderbar trio - bekijk het maar george baker - de grootste hits het beste van maywood the sunstreams - nieuwe successen tony bravo - holiday corry - 15 grootste hits the sunstreams henk wijngaard - kilometervreters corry en de rekels het sneeuwbal trio - ade mijn kleine paloma (telstar) koos alberts - ik zal je nooit meer vergeten james last - op klompen de vrijbuiters - geluk is niet te koop the best of bzn armand - ben ik te min en 13 andere successen een avondje bier en plezier met de marlets jan & zwaan jan & zwaan - jij hoort bij mij 14 successen van de heikrekels (telstar) de beste van jantje koopmans gouden hitporpouri de hollandse hits van nu - de daverende dertien de beste hollandse hits van het jaar 1988 vader abraham show deel 1 gouden hitporpourri de beste hollandse hits van het jaar santa maria en andere nederlandse successen doe maar een goed bod gr frank de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : weiteveen (Drenthe) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!