schlager festival 1986 |
| 443x bekeken | 10 x gevolgd > |
19 Jun 08:29 | ||
| Te Koop : harry thomas präsentiert schlagerfestival 1986 2 (lp's) kant 1 klaus enklaus - an der nordseekuste freddy breck - freunde brauchen wir costa cordalis - hast du zeit fur einen trau, karel gott - hinter der sonne die flippers - auf rote rosen fallen tranen heike schafer - bhuten im wind g.g.anderson -die sonne von st.helena dennie christian - kind van de rekening kant 2 die menskes chore - einzugsmarsch aus der zigeunerbaron rex gildo - was ist schon eine nacht freddy beck- monika gerald mann - zu hoch gespielt g.g.anderson - ti amo maria dennie christian .mieke . freddy breck - wir lieben fur das was wir lieben peter oloff - und wer fragt nach jeanny dennie christian - krik krak plaat 2 kant 1 karel gott & darinka - fang das licht micheal stein - adios marlena peter orloff - mit zartlichkeit nochmal so weit mieke - vakantieliefde gaat veel te snel voorbij andy borg - ich will deine tranen weinen bernd cluver - gefujhle sind herzlos costa cordalis - liebe ist mehr als ein wort dennie christian - aber mit dir ist meine welt noch schon plaat 2 kant 2 micheal stein - sandy goodbye klaus en klaus - viva la mexico gerald mann - unser feuer geht nicht aus heute nacht jan & zwaan - schlagersouvenirs markus wendorf - in catania bluh n jetzt schon die rosen nicole - lass mich nich allein die flippers - die rote sonne vonbarbados dennie christian - bezinning ecl 6.75 vzk voor 1 of meerdere lps de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : sellingen (Groningen) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |