Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
fader kraakt heel af en toe |
|
|  915 x bekeken | Door woutie | 17 Jul 00:28 | ||
| hallo, ik ben in het bezit van een dx 2000, en ben zeer te vreden over de mixer ansicht, maar nu heb ik bij fader 3 af en toe dat als ik hem aan raakt hij even een seconde kraakt. kan dit zijn dat er wat stof in zit? en zo ja hoe kan ik dit het beste verwijderen, zonder de mixer om zeep te helpen? mvg wouter |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!