Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

stereo tool 7.23

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 3827 x bekeken Door hvz 30 May 21:16
Stereo Tool 7.23 is zojuist gereleased! http://www.stereotool.com/

Tot nu toe had ik hier nog niets gepost over versie 7.20 en verder, maar inmiddels heb ik ook de (alleen voor Nederland verplichte) Stokkemask-clipper zodanig aangepast dat 'ie goed klinkt met de nieuwe composite clipper. Tijd voor een post dus.

De belangrijste wijzigingen tov. versie 7.10 zIjn:
- Composite clipper toegevoegd, dit geeft meer luidheid zonder hoorbare vervorming en vooral ook helderder hoog. Met 100% modulatie kun je *per kanaal* tot 160% moduleren!
- Verbeterde Stokkemask clipper voor de composite clipper, deze is veel minder hoorbaar.
- CPU load bij identieke settings is ook wat lager (zo'n 15%).

Ik hoor de laatste tijd van meerdere mensen dat ze Stereo Tool niet willen kopen omdat er nog aan ontwikkeld wordt ("het is nog niet klaar"), ik wil daarom even benadrukken dat je met een licentie opties koopt die voor elke versie geldig zijn. Dus iemand die in 2008 voor 50 euro een FM licentie gekocht heeft voor Stereo Tool 3.0 kan deze licentie nog steeds gebruiken in versie 7.23, en alle toen aangeschafte opties werken - dat wil in dit voorbeeld zeggen alles behalve de declipper en composite clipper. Mijn doel is niet om mensen financieel uit te kleden maar om een leuk produkt te maken (hoewel ik er uiteraard wel van moet kunnen leven) - en ik wil ook niet dat bestaande gebruikers bij oude versies blijven hangen terwijl de nieuwe versies veel beter klinken!

Bestaande gebruikers kunnen nu tijdelijk de composite clipper aan de licentie toevoegen voor 120 euro (ja, dat is minder dan het prijsverschil tussen de versie zonder en met composite clipper, dit is bedoeld als beloning voor trouwe klanten).

gewijzigd op : 30 May 21:19

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!