Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

tussenstaande golf

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1117 x bekeken Door heinlippold 05 Jun 21:40
hoi we hebben een vraag,wij hebben een prais 1000 doet prima hadden er altijd een rvr bleus voor staan.maar die is helaas bij de maker.nu hebben we tijdelijk een rvr ptx 80 oude type er voor staan en met de zelfde inkoppelings kabel,we starten de boel op draait het de eerste half uur tot uur goed volle power stussenstaande golf dood in de hoek.maar daarna zakt de eindtrap in.dus geef hem wat meer vermogen wat toch niet de bedoeling is wordt de tussen staande golf ook hoog zou het aan de inkoppelings kabel liggen? of zou het iets anders zijn of zou de rvr te zwaar zijn voor de prais 1000 en gaat verlopen en geen 50ohm meer geven vooral omdat hij eerst wel super draait d'r had ook een gezegt dat de inkoppelings kabel langer moet maar ik weet het niet daarmee


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!