Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
tussenstaande golf |
|
|  1117 x bekeken | Door heinlippold | 05 Jun 21:40 | ||
| hoi we hebben een vraag,wij hebben een prais 1000 doet prima hadden er altijd een rvr bleus voor staan.maar die is helaas bij de maker.nu hebben we tijdelijk een rvr ptx 80 oude type er voor staan en met de zelfde inkoppelings kabel,we starten de boel op draait het de eerste half uur tot uur goed volle power stussenstaande golf dood in de hoek.maar daarna zakt de eindtrap in.dus geef hem wat meer vermogen wat toch niet de bedoeling is wordt de tussen staande golf ook hoog zou het aan de inkoppelings kabel liggen? of zou het iets anders zijn of zou de rvr te zwaar zijn voor de prais 1000 en gaat verlopen en geen 50ohm meer geven vooral omdat hij eerst wel super draait d'r had ook een gezegt dat de inkoppelings kabel langer moet maar ik weet het niet daarmee | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!