Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
27 mc antenne probleem |
|
|  876 x bekeken | Door rfalmelo | 05 Jun 19:52 | ||
| hee hallo ik heb hier een 27 mc basis antenne liggen blijkbaar is deze niet goed kwa afmetingen of de spoel is niet goed want als ik de antenne op 4 delen heb staan ben ik harder dan met 5 delen en mijn mobiele antenne is nog veel harder hoe kan dit? of wie heeft hier vaker problemen mee gehad? ik zie jullie reacties graag te gemoet |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!