Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
probleem met geluid |
|
|  830 x bekeken | Door linkebes | 31 May 13:04 | ||
| ik heb onlangs een beetje nieuwe apparatuur gekocht en aangesloten, maar nu klinkt het voor geen meter. heb ik het goed aangesloten? zoja, wat kan dan de reden zijn? ik heb het nu als volgt staan: Behringer mengpaneel -> symetrix 422 leveler -> ultrafex pro -> combimaster -> katruud 16x sample stereo pira32 RDS -> zender iemand enig idee? alvast bedankt! |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!