Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
4 dubbele mosfet aggregaat |
|
|  1731 x bekeken | Door turbo | 30 May 20:39 | ||
| hallo vraagje heb een 4 dubbele mosfet en sturing voor de mosfet en computer met breakaway wat voor aggregaat ben ik hier voor nodig om alles mooi te laten draaien en hoe zwaar moet de aggregaat wezen hoor het graag pss ik ga draaien op een locatie zonder stroom vandaar deze vraag gr ramon |
||||
gewijzigd op : 30 May 20:51 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!