Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
sluiting door geluidskaart |
|
|  863 x bekeken | Door 97.00mhz | 08 May 20:22 | ||
| Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende .. helaas is mijn geluidkaart gesnuveld van de breakaway door aan de verkeerde kabel te hebben getrokken is een jack plug op de geluidkaart gesnuveld na al dit geauwehoor geprobeerd 1 van de outputkanalen over gezet naar een input kanaal omdat je maar 1 output nodig bent gaat trouwens om de marian trace alpha ik dacht misschien werkt het nu wel weer na alles weer aan te hebben gesloten zat er een naar brommetje in niet goed dus ..maar na verloop van tijd viel mij ook op dat de aphex 204 die er ook bij tussen stond in 1 keer geen lampjes meer van branden na hem is los hebben gehad en gekeken en gemeten kwam ik erachter dat er achter de trafo geen spanning meer was. waarschijnlijk heeft de geluidskaart sluiting gemaakt en daardoor dat dus alles nu dood is een nieuwe kaart gaat er nu in maar de aphex werkt dus nog niet heeft iemand een oplossing of eventueel een trafo van de aphex ( kon namelijk op de trafo ) geen secundaire spanning vinden en is dit mogeljk dat dit door de geluidkaart komt ?? Alvast bedankt Gr Werner |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!