Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
antenne's straalset |
|
|  925 x bekeken | Door joehoe | 06 May 15:12 | ||
| Hallo ik heb een vraagje ik heb hier een prais straalsetje met 2 straalantenne's erbij ( zie foto ) deze antenne's moest ik zelf in elkaar zetten maar nu zag ik op de doos staan dat deze antennes 75 ohm zijn ipv 50 ohm nu is mijn vraag kan dit ook kwaad ? en hoe doen andere amateurs dit ? want ik zie die antennes wel redelijk vaak bij straalverbindingen. | ||||
gewijzigd op : 06 May 15:14 | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!