Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
weer ff old school prutsen |
|
|  1460 x bekeken | Door kentucky | 19 Apr 15:15 | ||
| Hoi! 2 platenspelertjes gekocht, Akai ABP-20 uit de 70-ies Nu wil ik ff proberen om er zonder veel apparatuur toch knap geluid uit te krijgen.... (Stokkemasker doet er nu niet toe!) Wat heb ik: 1 composer mdx 2600 en 1 mastercom mdx 4000. Wensen: Enigszinds luid, zo mogelijk, en de pieken er zoveel mogelijk uit. Onmogelijke wens (denk ik): Het verschil in bass en hoog tussen de diverse platen opheffen Wie doet me wat insteltips van de hand? (geen opmerkingen van "dit klinkt niet" want ik wil dit gewoon voor de lol ff proberen, wat zo'n setje nu wel of niet kan) Succes en alvast bedankt! |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!