Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

weer ff old school prutsen

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 1460 x bekeken Door kentucky 19 Apr 15:15
Hoi!

2 platenspelertjes gekocht, Akai ABP-20 uit de 70-ies

Nu wil ik ff proberen om er zonder veel apparatuur toch knap geluid uit te krijgen.... (Stokkemasker doet er nu niet toe!)

Wat heb ik: 1 composer mdx 2600 en 1 mastercom mdx 4000.

Wensen: Enigszinds luid, zo mogelijk, en de pieken er zoveel mogelijk uit.

Onmogelijke wens (denk ik): Het verschil in bass en hoog tussen de diverse platen opheffen

Wie doet me wat insteltips van de hand? (geen opmerkingen van "dit klinkt niet" want ik wil dit gewoon voor de lol ff proberen, wat zo'n setje nu wel of niet kan)

Succes en alvast bedankt!


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!