Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
mpxtool zelfbouw tuner/ontvanger |
|
|  1480 x bekeken | Door kevintje | 18 Apr 14:25 | ||
| Hallo, Ik ben van plan om met MPXTool bezig te gaan. Nu de site even goed te hebben doorgelezen zie ik dat ik een tuner/ontvanger nodig ben. Ik had een idee om misschien zelf een kleine tuner/ontvanger te maken en in een mooi klein kasje wegwerken oid. Ik kwam bij voorbeeld al zoiets tegen : http://bygselvhifi.dk/tuner6h30.htm Ik weet niet of dit de moeite waard is? Gr Kevin | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!