Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

warn lier 24v

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 747 x bekeken Door youri 17 Apr 09:25
Hallo,
Wij hebben hier een probleem met het aansluiten van de lier. We hebben hier een warn lier wat normaal voor een auto, vrachtwagen of iets dergelijks zit. Nu zijn we er mee bezig geweest en hij draaide wel maar alleen maar een kant op en buiten de afstandsbediening om.

Nu zitten op de lier de volgende punten...
F1, F2 en A en op de onderkant nog een bout voor de aarde. Maar wie kan ons vertellen hoe wij hem aan moeten sluiten zodat hij beide kanten opdraait en ook de afstandsbediening kunnen
gebruiken?

Alvast bedankt!
Mvg Youri


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!