Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
warn lier 24v |
|
|  747 x bekeken | Door youri | 17 Apr 09:25 | ||
| Hallo, Wij hebben hier een probleem met het aansluiten van de lier. We hebben hier een warn lier wat normaal voor een auto, vrachtwagen of iets dergelijks zit. Nu zijn we er mee bezig geweest en hij draaide wel maar alleen maar een kant op en buiten de afstandsbediening om. Nu zitten op de lier de volgende punten... F1, F2 en A en op de onderkant nog een bout voor de aarde. Maar wie kan ons vertellen hoe wij hem aan moeten sluiten zodat hij beide kanten opdraait en ook de afstandsbediening kunnen gebruiken? Alvast bedankt! Mvg Youri |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!