Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
brom draaitafels! |
|
|  664 x bekeken | Door station mafia | 12 Apr 00:04 | ||
| Brom met de draaitafels volgens mij komt het het meest uit het mengpaneel tot 30 watt gaat het goed maar met 300 watt en antenne hier aan de gevel hangen 1 stuk brom! maar laatst had ik de draatafel compleet stil en 300 watt er op staan maar nu is het weer allemaal inslag zelfs met draaitafels er uit stoort het op de phono knalen! iemand enig idee dit op te lossen want er zit iets niet goed laatst was het wel stil hoor het wel gr |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!