Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

brom draaitafels!

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 664 x bekeken Door station mafia 12 Apr 00:04
Brom met de draaitafels

volgens mij komt het het meest uit het mengpaneel tot 30 watt gaat het goed maar met 300 watt en antenne hier aan de gevel hangen 1 stuk brom! maar laatst had ik de draatafel compleet stil en 300 watt er op staan maar nu is het weer allemaal inslag zelfs met draaitafels er uit stoort het op de phono knalen! iemand enig idee dit op te lossen want er zit iets niet goed laatst was het wel stil

hoor het wel gr


Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!