Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

internet / switch

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 656 x bekeken Door joehoe 14 Feb 23:27
Hallo even terug kijk op mijn vorige advertentie die ik hier geplaatst heb. Ik heb een audio tx streamset van djremix hier staan maar bij de ontvangst pc ben ik 170 a 180 meter internetkabel nodig maar dit wil helaas niet in 1 stuk dus werdt mij verstelt dat ik er een switch tussen moest zetten dus 100 meter switch dan 80 meter nu heb ik een switch gekocht ( hp procurve switch 2524 ) wel een grote maar kon hem van mijn vergever geschikt kopen.

Nu ben ik wat aan het testen gegaan en heb het volgende geprobeerd. vanaf de modem/router 2 meter kabel naar de switch en vanaf de switch 20 meter kabel en dan de ontvangst pc in en toen een speedtest gedaan, andersom ook geprobeerd zelfde resultaat.

heb ook geprobeerd rechtstreeks vanaf de modem/router zonder switch en dan 20 meter internetkabel en dan de ontvangst pc in en toen een speedtest gedaan.

zonder switch was de test hoger dan met de switch ertussen,

nu is mijn vraag werkt dat nu wel met een switch ertussen of niet ? straks haal ik 180 meter internetkabel en dan werkt het niet beetje zonde van de centen.

Heren brand los !

gewijzigd op : 14 Feb 23:38

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!