Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
airomate rds |
|
|  1163 x bekeken | Door loeksham | 17 Jan 22:19 | ||
| Hallo.. Ik heb airomate sinds een paar dagen op mn pc staan.. De geluidskaart die ik gebruik is een esi maya 44 pci. Nu heb ik airomate ingesteld zoals het hoort via de website.. Nu zend hij alleen de ps uit ipv de rt ( zie foto ) Wat ik ook doe ik krijg hem niet goed aan de praat.. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt. |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!