Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
ultramizer dsp 1400p |
|
|  1000 x bekeken | Door ritske | 15 Jan 21:27 | ||
| Ik heb een ultramizer dsp 1400p het is bij mijn weten de bedoeling om de muziek gelijk in te sturen maar bij die van mij moet ik gezien de lampjes op de ledbalk zelf bijsturen moet hij mischien anders ingesteld worden zo ja kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit moet of wat het anders kan zijn. Bij voorbaat dank de Cowboy fm |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!