Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
brom breakaway |
|
|  1084 x bekeken | Door 97.00mhz | 04 Jan 19:44 | ||
| hallo heb hier een klein probleem met de breakaway eerder deed dit probleem nooit voor gaat om een soort brom niet zo heel zwaar geluid maar iets lichter ook de oscilloscope 1 de bovenste dus aan de linker kant beweegt ook iets, heb ook vermoeden dat dit de brom is ligt niet aan de apparatuur want heb de kabels van de mengtafel eruit gehaald en dan doet het probleem zich nog steeds voor ook alles nog even goed gecontroleerd als alles geaard is ook dat is correct Gemeten met de multimeter het lijkt mij echt als dit probleem zich voor doet in de breakaway zelf. Het gaat om Breakaway Asio met daar de Stereo de Rds gaat via Airomate ook als ik de Airomate uitzet zelde verhaal ook al 2 modulatie's kabel's geprobeerd allebei zelde verhaal dus lijkt me sterk als het misschien ook daar in zit. Het lijkt mij dan ook niet normaal dat de Oscilloscope 1 dat dit echt moet bewegen als ik geen audio in stuur, maar lijkt mij dat dat een strakke lijn moet zijn Wie o wie Kan me helpen of komt dit bekend voor ? Alvast Bedankt Gr Werner |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!