Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
waarom geen rds hierachter? |
| vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie | |
|  2087 x bekeken | Door piraat olympia | 21 Dec 20:14 | ||
| Hallo allemaal,had toch nog even een vraagje aan jullie.Waarom kan achter deze zender geen Rds kastje.Hoorde laatst allemaal verhalen,dat dit niet kan,vanwege mpx signaal(wat dit nu weer)!,maar je kan toch tussen zender en mengpanneel dit kastje zetten? Wie kan me dit duidelijk uitleggen! Gegevens zender:Hilly zender 15 watt stereo FM zender zwart Geniet van goede audiokwaliteit in stereo. De behuizing is volledig van aluminium en dient ook als koeling voor de 15 watts eindtrap, waardoor de gehele zender goed gekoeld wordt. Daarnaast is de zender tevens zeer licht van gewicht. - Microfoon en audio ingang zijn tegelijkertijd te gebruiken en volume is apart instelbaar. - Interne ventilator voor extra koeling. - Low pass filter en pre-emphasis Specificaties: Vermogen: 15 watt ±10% afwijking Frequentie instelbaar: 88-108Mhz Tuning Step: 100Khz Voeding: 9-15V DC (12V aanbevolen) Antenne Connector: BNC type Dual inputs: audio en MIC volume instelbaar Afstem ontwerp: PLL Afmeting: L:180mm, W:120mm, H:45mm Behuizing: aluminium LCD display: Blauw (5-digits) Ik hoor 't wel!Heb er zelf weinig verstand van,dus ik hoop op een duidelijk antwoord! Alvast bedankt |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!