Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
c programmeren |
|
|  629 x bekeken | Door kevinkewin | 03 Nov 11:39 | ||
| hallo, ik moet voor school een opdracht maken maar nu moet ik 2 functies in C programmeren maar ik kom er telkens niet uit ik heb dit al: /* INCLUDES: */ #include <stdio.h> #include <math.h> #include <conio.h> /* DEFINES: */ /* FUNCTION DECLARATIONS: */ Gemiddelde_weerstand(flWeerstand, nSum, nAantal, flGemidweerstand) { nSum = nSum + flWeerstand; nAantal = nAantal + 1; flGemidweerstand = nSum / nAantal; } /* MAIN PROGRAM: */ int main(void) { int nSum; int nAantal; float flWeerstand; float flGemidweerstand; char chAgain = 'y'; while(chAgain=='y') { printf("Voer weerstandwaarde inn"); scanf("%f", &flWeerstand); if(flWeerstand < 0) { printf("Voer een positief weerstandwaarde in!n"); } else { flGemidweerstand = nSum / nAantal; } printf("Gemiddelde weerstand is: %f", flGemidweerstand); printf("Wil je nog een weerstand invoeren? [y/n]:n"); chAgain = getche(); } return(0); } ik weet alleen niet zeker of dit goed is de opdracht is je moet weerstanden in voeren en dat moet het programma het berekenen mss heeft iemand een goede tik of aanwijzing zodat ik verder kan mvg kevin |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!