Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
probleem omnia 3fmt |
|
|  1410 x bekeken | Door florenzateam | 08 Oct 00:29 | ||
| dag heren en technuten, ik ben in bezit van een omnia 3 fm turbo met als voorzet een db max prima setje dit heb ik allemaal laten afregelen door tom niks mis mee was gewoon een top sound. Nu heb ik het volgende probleem nu heb ik dit setje donderdag aangezet een zondag uit gezet vanwege de kerkradio 2 uurtjes ofzo nu zette ik de zender en omnia enz weer aan en nu geeft de omnia een fout melding wat er stond weet ik helaas niet meer maar ik kon alleen op cancel klikken en dan ging ie naar zijn menu en de insturing was veelste hard op de ledbalk wat voorheen goed was ook stond hij niet meer op de goeie preset hij stond op rock en toen hij goed was op omniadbmax wie weet wat dit kan zijn ? Als ik de kaart eruit haalt start hij niet meer op dus de kaart is goed en de presets staan er nog in alleen het is net of als de input output verandert zijn en het geluid ook kan het zijn dat de batterij leeg is in de omnia ? En wie weet het type batterij ? En kun je die batterij zo vervangen of ? | ||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!