Welkom piraten liefhebber, maak een account of login voor meer info!!

game pc

Reactie plaatsen | vorige bericht | volgend bericht | terug naar overzicht | Laatste gelezen reactie |
 939 x bekeken Door klompenboertje 23 Sep 23:36
Ik weet dat het niet hier hoort maar hier zit wel een hoog categorie jeugd die veel games speelt op de PC.
Het volgende ik heb een PC geleverd een AMD X6 6x3200Mhz met een videokaart van MSI GTX560.
Werkt perfect alleen bij 1 spel niet Badcompany 2, wat gebeurt er. Na 30 seconden van de hele pc uit.
Gedacht werd aan de voeding en heb deze vervangen door een andere, maar deze ontplofte gewoon.
De oude voeding die zijn werk gewoon doet bij te hoge belasting viel uit maar deze is 550Watt dit lijkt me voldoende.
Momenteel is een andere videokaart geïnstalleerd die minder vermogen trekt en dit gaat goed.
Enkel ik kan me niet voorstellen dat 550Watt voeding niet voldoende is voor het spel en de videokaart.
Vraag is dus, wat voor voeding heb je er in zitten met vergelijkbare configuratie.
Heb uiteraard ook op PC forums gekeken maar kom er niet echt uit behalve de voeding.
Enkel voor een spel dat meer dan een jaar oud is een kwaliteit voeding betalen van 100 euro lijkt me ook weer niet normaal, of misschien toch wel?

Deel via: Twitter | Facebook | LinkedIn | Volgen | Tip | Print |

Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!