Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
t1200 |
|
|  868 x bekeken | Door wouterzor | 07 Apr 15:07 | ||
| hallo, wij waren laatst aan het draaien met onze t1200 en was er even mee aan het prutsen en uiteindelijk stond de meter op dik 1800 watt. maar na twee uur met dit vermogen knalde de zender in de bias beveileging. wie weet wat dit kan zijn. normaal staat de meter van de kast op 1300 a 1500. ook heb ik het probleem dat als de zender klaar is met gloeien de eerste keer en ik zet hem in de hoogspanning. dat die dan heel even ht1 en ht2 inschakeld en daarna springt die weer terug in de stand voorgloeien. meestal na de tweede/derde keer doet die het dan. en als ik er een kachel bij zet doet die het meestal gelijk. dus kan dit aan vocht liggen miss. alvast bedankt, gr wouter |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!